Θα σας κερδίσει αυτό το Audi TT 3.2 Quattro του 2005

Θα σας κερδίσει αυτό το Audi TT 3.2 Quattro του 2005

13 Αυγούστου 2024 Off By Καλλιόπη Χατζηνικολάου

Το σημερινό Nice Price or No Dice TT φαίνεται σχεδόν καινούργιο, και όπως τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα σήμερα, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ας δούμε αν αυτό επηρεάζει την άποψή μας για την αξία του.

Στην παράδοση και τη λογοτεχνία, η Κρεσίντα είναι μια διπρόσωπη γυναίκα που κοιτάζει μόνο το συμφέρον της. Δεν υπήρξε καμία προδοσία με το Toyota Cressida του 1979 που είδαμε χθες· μόνο ένας κινητήρας JDM και μια αλλαγή σε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτή η εργασία φαινόταν αξιόλογη, ωστόσο, το υπόλοιπο αυτοκίνητο ήταν πολύ ταλαιπωρημένο για να δικαιολογήσει την τιμή των $6,500 που ζητούσε ο πωλητής. Όλοι το απορρίψατε με ποσοστό 67% No Dice.

Σε αντίθεση με το κάπως φθαρμένο Toyota, το Audi TT 3.2 του 2005 που εξετάζουμε σήμερα φαίνεται σχεδόν καινούργιο και έχει εξοπλιστεί με τρόπο που αρέσει στο κοινό.

Με ανοιχτό γαλάζιο χρώμα και όμορφα εργοστασιακά ζάντες, σε συνδυασμό με μαύρη καμβά convertible οροφή, αυτό το TT Roadster διαφημίζεται σωστά για την όμορφη εμφάνισή του. Το αρχικό TT της Audi είναι επίσης ένα μοντέλο που προσελκύει συλλέκτες, κάτι που αποτελεί ένα ακόμη πιο σημαντικό χαρακτηριστικό.

Σύμφωνα με τον πωλητή, το αυτοκίνητο έχει διατηρηθεί σε γκαράζ και είναι σε εξαιρετική κατάσταση, χωρίς κανένα πρόβλημα στο αμάξωμα ή το χρώμα του. Οι προβολείς είναι καθαροί, χωρίς κιτρίνισμα, και ακόμη και η αεροτομή από καουτσούκ στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ δεν δείχνει σημάδια παρατεταμένης έκθεσης στον ήλιο.

Η ίδια εικόνα ισχύει και για το εσωτερικό, αν και είναι αρκετά σκούρο, όπως πολλά γερμανικά αυτοκίνητα της εποχής. Επίσης, χαρακτηριστικό των γερμανικών αυτοκινήτων – και άλλων – της εποχής είναι η φθορά στα κουμπιά και τις άλλες επιφάνειες αφής. Ευτυχώς, αυτό το TT δεν δείχνει κανένα τέτοιο σημάδι. Οι δερμάτινες ταπετσαρίες είναι επίσης σε πολύ καλή κατάσταση, όπως και τα χαλιά και οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών.

Το σημαντικότερο, όμως, είναι η μηχανική κατάσταση αυτού του TT. Το TT με κινητήρα VR6 μοιράζεται τα υποσυστήματα και το σύστημα μετάδοσης με το σύγχρονο VW Golf R32. Παρότι φέρει την επωνυμία Quattro, ο κινητήρας του TT είναι τοποθετημένος εγκάρσια, σε μη παραδοσιακό για την Audi τρόπο, και κινεί και τους τέσσερις τροχούς μέσω ενός συστήματος που ονομάζεται 4Motion από την VW. Ενδιάμεσα βρίσκεται ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG με διπλό συμπλέκτη έξι ταχυτήτων, με επιλογές τόσο αυτόματης όσο και χειροκίνητης λειτουργίας. Με 247 ίππους και 320 Nm ροπής, συν έναν από τους καλύτερους εργοστασιακούς ήχους εξάτμισης στον κόσμο, κάθε επιλογή θα πρέπει να είναι διασκεδαστική.

Σύμφωνα με τον πωλητή, το αυτοκίνητο έχει μόλις 63,500 μίλια στο οδόμετρο, καθαρό ιστορικό Carfax και συνοδεύεται από καθαρό τίτλο ιδιοκτησίας.

Αυτό είναι επίσης ένα TT της αρχικής σχεδίασης, που είναι αναμφίβολα πιο εικονικό και ενδιαφέρον από τις μεταγενέστερες γενιές. Θα μπορούσε η τιμή του να αποδειχθεί ανάλογη; Ο πωλητής ζητάει $13,500, και ενώ αυτό είναι στην υψηλή άκρη της αγοράς, ο πωλητής προφανώς πιστεύει ότι η κατάσταση και οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου το δικαιολογούν. Είμαστε εδώ για να αποφασίσουμε πόσο δίκαιο ή λάθος μπορεί να είναι αυτή η εκτίμηση.