Ομάδα αυτοκινήτων New River πωλεί δύο ακόμη αντιπροσωπείες
31 Ιουλίου 2024Στις 15 Ιουλίου, ο έμπορος αυτοκινήτων της κοιλάδας του New River, Gary Duncan, πούλησε τις αντιπροσωπείες του Honda και Hyundai στο Christiansburg στην εταιρεία Shelor Motor Mile, η οποία ανήκει στην κοιλάδα του New River.
Ο Duncan αρνήθηκε να αποκαλύψει οικονομικές λεπτομέρειες. Οι εκπρόσωποι της Shelor Motor Mile δεν ανταποκρίθηκαν στα αιτήματα για σχόλια.
Η συμφωνία ακολουθεί την πώληση του 2022 από τον Duncan των αντιπροσωπειών Acura, Audi και BMW στο Roanoke στην Parks Automotive Group του Kernersville, στη Βόρεια Καρολίνα.
Το 1955, ο πατέρας του Gary Duncan, Paul, ίδρυσε το δίκτυο αυτοκινήτων Duncan, το οποίο συνεχίζουν να διαχειρίζονται σήμερα ο Gary Duncan και τα αδέρφια του. Ως το μεγαλύτερο παιδί, ο Gary Duncan ήταν ο πρώτος που εργάστηκε δίπλα στον πατέρα του και ανέλαβε την ιδιοκτησία των πρώτων αντιπροσωπειών του δικτύου μετά τον θάνατο του Paul Duncan.
Στο δίκτυο παραμένουν οι αντιπροσωπείες Duncan Ford Mazda Lincoln (Blacksburg), Duncan Ford Chrysler Dodge Jeep Ram (Rocky Mount), Duncan Imports and Classic Cars (Nashville, Τενεσί, και Christiansburg), Duncan Suzuki (Pulaski), Byrider (Roanoke), και Duncan Service and Pre-owned (Roanoke).
Όσον αφορά την απόφασή του να πουλήσει, ο Duncan αναφέρει την μεγαλύτερη οικονομία κλίμακας που μπορεί να προσφέρει μια μεγαλύτερη ομάδα αγοραστών όπως η Shelor Motor Mile, συμπεριλαμβανομένων καλύτερων παροχών για τους υπαλλήλους.
Όμως “η ηλικία ήταν ένας παράγοντας”, προσθέτει ο Duncan, σημειώνοντας ότι στα 72 του χρόνια, με 52 χρόνια στην επιχείρηση, είναι έτοιμος να απελευθερωθεί από κάποιες ευθύνες.
Η τάση των μικρών επιχειρήσεων να πωλούν σε μεγαλύτερες ομάδες αγοραστών δεν είναι μοναδική στη βιομηχανία αυτοκινήτων, λέει ο Don Hall, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Εμπόρων Αυτοκινήτων της Βιρτζίνια.
“Όπως και πολλές άλλες βιομηχανίες, η δική μας υφίσταται τεράστια συγκέντρωση”, λέει, αναγκάζοντας ιδιοκτήτες όπως ο Duncan να πάρουν δύσκολες αποφάσεις.
Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων πρέπει να αγοράζουν τα αυτοκίνητα που έχουν στις εκθέσεις τους, επισημαίνει ο Hall, οπότε οι μικρότερες επιχειρήσεις με λιγότερη αγοραστική δύναμη μπορεί να δυσκολεύονται να διατηρήσουν αρκετό απόθεμα. Η τεχνολογία που επιτρέπει στους αγοραστές να εξετάσουν ένα όχημα πριν μπουν στην έκθεση μπορεί επίσης να είναι σημαντικό κόστος, το οποίο ίσως να είναι πιο εύκολο να αντέξουν μεγαλύτερες επιχειρήσεις με μεγαλύτερες τσέπες, προτείνει ο Hall.
Παρά αυτές τις προκλήσεις, ο Hall υποστηρίζει ότι εξακολουθεί να υπάρχει χώρος για μικρές επιχειρήσεις στο εμπόριο αυτοκινήτων. “Οι τοπικές κοινότητες επωφελούνται από την παρουσία μικρότερων αντιπροσωπειών,” λέει.
“Είναι μια συναρπαστική εποχή για να είσαι έμπορος,” προσθέτει ο Hall. “Είτε είσαι μικρός είτε πολύ μεγάλος, αν ο πελάτης δεν είναι προτεραιότητα … δεν θα απολαύσεις το μέλλον της επιχείρησής μας.”